Vyskúšala som BIO kozmetiku Larens

LarensVďaka mojej dlhoročnej kamarátke – Aďke , ktorá žije svoj sen a buduje v Trenčíne Štúdio zdravia a krásy s poetickým názvom ADELMA, som sa dostala k BIO kozmetike Larens.

Jedná sa značku BIO kozmetiky pre ženy i mužov, ktorá je zameraná na starostlivosť o tvár, dekolt, telo, vlasy, nechty a ruky.

Aké sú moje prvé dojmy z jej používania? 

 

Dostali sa mi do rúk 3 produkty:

Repair Gel 100 ml

Jedná sa o gél na telo, vlasy i nechty.  Je bohatý na látky získané zo sladkovodných rýb, kolagén, kremík a vitamín C. Stimuluje obnovu kolagénu v pokožke, vyživuje a zmierňuje podráždenie.

Mám 100 ml tohto zázračného gélu, ktorý je v sklenenej fľaštičke s pumpičkou. Pre niekoho môže byť sklenené balenie nepraktické, pretože je takto krém ťažší, ale ja osobne preferujem kozmetiku, ktorá je v skle, miesto umelohmotných kelímkov. Pumpička slúži ako veľmi praktický dávkovač.

Gél si na tvár, krk a dekolt nanášam 1x denne. Je vodovej konzistencie, šedej farby s čiernymi mikro-čiastočkami. Jednoducho sa nanáša, ihneď sa vstrebáva, a čierne mikročiastočky na pokožke nie je vôbec vidno.

Oceňujem, že nie je mastný. Na tvári zanecháva liftingový efekt od prvého použitia, presne podľa jeho popisu.

Nevýhodou môže jeho vôňa. Bola som zvyknutá na parfumované produkty, tak ma na začiatku používania trochu prekvapila.  Dnes už ju nevnímam a som vďačná, že do tela nedostávam zbytočné zložky umelej parfumácie.

Po cca týždni a pol používania pozorujem, že mám pokožku hladkú, pružnú a dobre hydratovanú. Netvoria sa mi na nej žiadne suché šupinky, vrásky, ktoré mám medzi obočím, sú menej viditeľné.

Hydro Balance Face Cream 50ml

Je to hydratačný krém pre všetky druhy pleti, ktorý pleť vyživuje a zvlhčuje, spomaľuje proces starnutia, mierni podráždenie a ochraňuje.

Tento krém je rovnako ako Repair Gel s dávkovacou pumpičkou. Tentoraz sa ale už jedná o umelohmotnú flašticku. Samotný krém je bielej farby, bez výraznej vône.

Krém si nanášam 1-2x denne na vyčistenú pokožku. Je príjemný, pokožku mi nezanecháva mastnú, rýchlo sa vstrebáva.

Po cca týždni a pol používania vidím, že je moja pokožka aj pod vplyvom vetra a slnka dobre hydratovaná. Na čele ani na brade sa mi netvoria žiadne mastné fľaky, ako to bývalo zvykom u iných krémov.

Syn Ake Serum Plus 30ml

Tento krém je určený k aplikácii na mimické vrásky.  Látky v ňom obsiahnuté napodobňujú účinok jedu zmyje, ktorý pôsobí proti mimickým vráskam tak, že uvoľňuje sťahy svalov a tým im predchádza. Zosvetľuje a odstraňuje pigmentové škvrny a zosvetluje kruhy pod očami.

Tento krém je rovnako ako hydratačný krém v umelohmotnej flaštičke s dávkovacou pumpičkou. (Výrobca obal pravdepodobne zmenil, ako sledujem na jeho webe) Je nemastný a rýchlo sa vstrebáva.

Nanášam si ho na viečka a okolo očí, poklepávaním, 1-2x denne. Chvíľu po aplikácii niekedy pociťujem jemné pálenie (žiadúci efekt).  Pokožku okolo očí mám príjemne hydratovanú a mimické vrásky takmer nevidno.

 

 

Pridaj komentár